Vi hjelper våre kunder til økt salg og bedre lønnsomhet ved å sette kunder og salg i fokus gjennomgående i hele organisasjonen. Erfaring fra mer enn 20 års arbeid med profesjonelle kunder samt mangeårig undervisning på høyskoler har gitt oss verktøy og metoder med dokumentert effekt på økt lønnsomhet.
HELHETLIG KUNDETILNÆRMING – ØKT LØNNSOMHET
Våre skreddersydde opplegg gir en felles struktur og arbeidsmåte som bidrar til riktigere prioritering av arbeidsoppgaver. Ved at medarbeiderne får en klarere forståelse av egen og andres rolle i organisasjonen, styrkes samarbeidet og kundeprioriteringen, både i egen avdeling og på tvers av avdelingene. Dette gir en helhetlig kundetilnærming og økt lønnsomhet.
VI KOMBINERER FAGLIG FORANKRING MED LANG PRAKTISK ERFARING
Gjennom faglige ansvar og undervisning i Salg og Salgsledelse på Høyskolen Kristiania (tidl. Markedshøyskolen) i Oslo, er vi aktive deltagere i ledende fagmiljøer. Dette betyr at alt vi utvikler er forankret i oppdatert faglitteratur og forskning om hva som gir effekt på salg og lønnsomhet. Vi har i tillegg løpende, praktisk erfaring gjennom management for hire oppdrag som gir oss innsikt i våre kunders problemstillinger. Vi bruker kunnskap og praktiske eksempler fra mange års erfaring fra ulike bransjer til å bredde perspektivet og kunnskapen hos våre kunder.
GJENNOMFØRING AV PROSJEKTER OG WORKSHOPS
Kundene våre sier at mye av suksessen med å samarbeide med TradeMark ligger i overføringen av vår kunnskap og måten vi gjennomfører samlingene på. De sier at det er lett å ta i brukt og ha nytte av ny kunnskap i hverdagen.
I vårt samarbeid med våre kunder er vi inspirert av den kinesiske filosofen Confucious:
“Tell me and I may forget, show me and I may learn, involve me and I will make it my own”