Referanser

  • Ulf Edman

    Vice President Sales and Marketing Publication Paper

    TradeMark har haft upplärning av hela vår europeiska försäljningsorganisation genom 2015 och 2016. Upplärningen har bidragit till ökad kundfokus och effektivitet bland deltagarna. TradeMarks långa praktiska erfarenhet kombinerat med deras yrkesmässiga kunskap gör mötena relevanta och ger både försäljningschefer samt försäljare ett stort utbyte som de kan ta med sig i sitt dagliga arbete. I tillägg till det är vi väldigt nöjda med hur mötena har blivit genomförda

     

  • Susan Hagerty Bonsak

    Nordic B2B Director

    Som Nordic B2B Director i Nespresso engaserte jeg TradeMark for å bistå selskapet med oppbygging av vårt salgsapparat. TradeMark kartla først potensielle salgspartnere i Norge og Sverige, og gjennomførte prosessen sammen med lederen for avdelingen. Jeg var meget fornøyd med TradeMarks profesjonalitet og hvor kjapt de satt seg inn i utfordringen og ble en sterk støttespiller for Nespresso.  Jeg har engasjert TradeMark  i alle senere jobber jeg har hatt.

  • Kjetil Høgbakken

    Administrerende direktør

    Som administrerende direktør for Sødra Interiør har jeg hatt nytte av å engasjere TradeMark til utvikling av kompetansen  til alle som har kundekontakt. Basert på resultatene fra et første prosjekt med å utvikle struktur og effektivitet for Key Account Managers på det norske markedet har nå alle på kundeservice, salg og KAM i Norge, Sverige og Danmark vært  igjennom et grundig  kompetanseprogram. TradeMarks kombinasjonen av faglig tyngde og lange erfaring har skapt sterkere fokus  på kundene og ført til at organisasjonen jobber mer helhetlig på tvers av avdelinger og land. Faglig innhold og måten TradeMark gjennomfører prosjektene på gjør at jeg allerede har anbefalt dem videre.

  • Ivo Spevacek

    Manager Global Publication Paper Sales
    Heinzel Sales Vienna

    TradeMark has run one of the most interesting series of workshops that I have experienced in my career, and I have seen many in the course during my professional life.  Fascinating workshop concept filled with «real life»  examples  and the participants are always in the centre of action. A combination of a play, brain-storming and idea creation very well moderated in a professional and friendly way by Hanne and Nils.

     

  • David Lucas

    Managing Director
    SCA Graphic Paper UK Ltd

    I thoroughly enjoyed our training programme with Hanne and Nils. The sessions were very well structured, and I very much appreciated the way they encouraged the group to develop discussions on a topic, and then steered us towards a common conclusion and agreement on the way forward. Although much of the ground we covered was not particularly new to me, I found that the whole programme served to draw out knowledge buried deep in the back of my mind and provided me the focus to re-evaluate my customer base in a simple, systematic and organised manner.

     

  • Morten Andersen

    Administrerende direktør

    TradeMark har gjennom mange år hjulpet salgs- og markedsledelsen i Rockwool på en rekke områder innen analyse, strategiske markedsvalg, merkevareutvikling og opplæring. Kvalitet på det arbeidet de leverer her i Norge har ført  til at de også er blitt engasjert av Rockwoools hovedkontor i Danmark. Ettersom  Rockwool har vært kunde hos TradeMark  siden 1993 sier det seg selv at jeg er svært fornøyd med det samarbeidet vi har. Tung kompetanse kombinert med at dette er hyggelige mennesker å jobbe med, gjør at jeg med glede anbefaler TradeMark videre.